07.11.18

Jag vet inte varför, men den här söndagen känns inte lika hemsk som andra. Kanske är det för att julen närmar sig. Jisses, det är inte ens fem veckor kvar i skolan. Dock går ju jullovet så grymt snabbt, men efter jullovet är den en termin kvar till studenten!

Imorgon börjar vi 11.15 också, så det blir ännu en dags sovmorgon. Ikväll skulle vi ha tränat men Friskis är ju stängt denna helg, tydligen. Konferens, utbildning eller var det var..

Igår åkte vi ju upp till Sthlm på bio, jag Felicia och hennes lillasyster. Innan bio käkade vi och såklart köpte godis! Filmen var väldigt bra faktiskt (Kid Svensk)..  Efteråt kikade vi lite på Åhlens och sedan åkte vi hem. Skulle precis ställa mig och vänta på bussen i kylan när vi kom till Östertälje station, när jag ser Sofie och får skjuts hem. Tack!

När jag kom hem dammsög jag mitt rum... på nog första gången på flera månader.. Nä men veckor iaf! Jag var duktig. Sen dammade jag också.. Sen nös jag i tre timmar. Jag tror jag är dammallergiker. Eftersom min familj var på kalajs och jag inte är så mycket för pizza käkade jag min frysta pastarätt till middag ;) Pasta alfredo, den är grymt god! Sen såg jag high school musical 2 och såklart Svensson Svensson!

Vid halv 10 mötte jag Johanna, Sophie och Emma och drog till bussen mot Östertälje. På bussen satt Sarrii <3 Vi åkte hem till Martin och umgicks lite, dansade och sjöng. Hihi. Hade funderingar att dra ner på stan ett tag, till Stanleys, men blev icke så.. Kvällen blev tidig, vi drog hem vid halv ett. Då såg jag lite CSI NY och sen deckade jag. Nej, jag somnade. Skönt att sova ut imorse, för första gången på många dagar.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback