Sunday

Hejhej. Dagen har varit seg och slapp, men det var nog precis vad jag behövde. Det här är första helgen på jävligt länge som jag inte har någon läxa att göra eller behöver plugga till något prov till den kommande veckan. Ingen press, bara ta det lungt. Inget dåligt samvete när man ser på tv eller inte orkar ta fram läxböckerna. FETT jävla skönt :D Fast jag känner mej rastlös.. Kollade just på Greys anatomy. Nu är det bara skit på tv, och ingen säger mycket på msn. Men om ca 20 minuter börjar Singalong och sen är det tv konstant till typ klockan halv 1, haha. Singalong, sjunde hilmen, oc, världens smartaste barn, Ghost ship. Yes, haha! :D

Jag ägde ju Jeppe igår på ''Duellen'' på msn, så jag har lovat honom en match, så han kan försöka vinna denna gång. Haha, men han lär bara bli ännu mer knäckt :D Två år äldre än mej och matchen slutade med typ 10-1 till mej. Haha.

Veckan som kommer är sååå otroligt skön. Skola måndag, då har vi håltimme mitt i allt så då blir inte dagen så jobbig. Sen är det tisdag och då har vi nationella i engelska. Så då slutar vi efter det. Sen är vi lediga resten av veckan. På onsdag ska jag på 3årskalas, yeah! :D Och på torsdag ska vi nog se Passion of the Christ. Den är sorglig har jag hört, till och med Marcos grät, om jag minns rätt ;) Haha.

Ska snart äta middag, sen singalong. Byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback