Sommar

Jag tycker verkligen att sommaren kan komma nu. Den känns faktiskt inte så långt bort.. Vad är det idag, det är den 13de. Om en månad, så är det sommarlov. Det kan inte vara många skoldagar. Med tanke på att vi är lediga i fem dagar snart, och sen är det helger och nån mer ledig dag tror jag. Och plus att sista veckan är en temavecka! Det räknas inte som skoldagar, eller inte helt iaf. Man går ju till skolan, men man behöver inte gå på lektioner. Det brukar va typ film och sånt, kanske nån tråkig föreläsning. Men det är bara att bringa mp3n :P Fast vilket datum slutar vi? Jag vet inte exakt. 15de? Det är en fredag, iaf.

De senaste dagarna har varit mysiga. På fredagen var det fest. förutom den stora förödelsen att någon bestämde sig för att sno min smirnoff, så var det lyckat! Kom hem vid 4 och dagen efter mådde jag som jag förtjänade. Mådde värre än jag gjort dagen efter på länge. Det var ingen rolig upplevelse. När jag var uppe och gick var jag så svag så jag skakade, fy. Men det ordnade upp sig till kvällen, då blev det mjukiskläder och Eurovision med Elin, Felicia, Johanna, Johnny och Johan :) Det var mys, fast jag tycker de flesta låtarna var så jävla kassa. Men får väl erkänna att den som vann var en av de som var okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback