Onsdag

Haha, skit! Jag kom hem fyra och nu har jag lyckats skjuta upp pluggande (matteprov imorn) i hela tre timmar. Bra jobbat! Vet inte ens vad jag har gjort, bara massa dumma ursäkter för att inte plugga. Först var jag bara tvungen att äta, och då var jag tvungen o se på OC samtidigt, sen blev jag kvar framför tv:n och såg på nån skitserie som jag i vanliga fall hatar. Sen kom jag på att jag måste kolla på kamera på internet, eftersom jag förmodligen ska köpa det på fredag. Sen läste jag lite bloggar och så var det middag. Nu kommer jag inte på mer ursäkter och jag måste ta itu med skiten :( Blä, fyfan, ska bli så JÄVLA skönt att aldrig mer behöva ha en mattelektion. Eller iaf inte på ett tag, vet ju inte hur det blir sen efter gymnasiet. Ingen mer matte, ingen mer ''jag-fattar-noll-jag-måste-vara-dum-i-huvet-känsla'', inget mer damp för att jag inte fattar och jaaaaa, ingen mer matte helt enkelt! Kan knappt fatta det. Ett prov och en till lektion, sen är skiten över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback