My sweet

Helgen har varit mysig. Har hänt något i princip hela tiden, det gillar jag. Igår såg jag, Sebbe och Felicia på film. Filmen var inge vidare tycker jag och sällskapet var väl ingen höjadre heller. Haha, skoja, det var myyys. Sen såg jag lite på oc när de hade åkt, och sedan somnade jag, alldeles för sent. Drömde så jävla mycket drömmar inatt, kom ihåg de flesta i morse men börjar glömma. Jag är en riktig drömmare, jag drömmer varje natt. Mest skumma onödiga drömmar, inte så ofta mardrömmar. Är det en mardröm så är den i form av att jag åker utomlands och glömmer kameran hemma eller så, haha. Min största mardröm :P Så idag åkte vi till Sara (kusin), som fyllde 17. Och hon fick en likadan bärbar dator som mej, i present. Weey. Ja sen åkte vi hem, jag planerade att plugga hela kvällen och se på Oc. Ja, jag gjorde ju det ena iaf, och ni kan ju gissa vad det var :) Känns nästan som mitt huvud har hoppat av skolan :) Jag skolkar, skiter i prov och orkar inte plugga. Det låter inte som mej.. Men snart är det sommarlov och sen är det nytt läsår med nya tag. 

Fy det flyger omkring nått härinne, inte en mygga ytan nått stort.. Måste nog stänga fönstret. Jag får hjärtattack av alla kryp som finns. They creep me out. Några kryp/insekter som förstör sommaren är verkligen myggor och getingar. Att bli myggbiten gör ju inte ont (förutom när man sen kliar sönder dem kanske) men de är sååå jävla irriterande. Min fötter är döda av myggbett efter nån veckas sommar. Nej, HATA. Längtar till sommaren, men verkligen inte efter dem.

Imorgon ser väl dagen ut såhär skulle jag tro: Skola, håltimme då vi ska ner på stan, skola, hem och plugga, träning, plugga, se 24, plugga. Haha, hemsk daaag. Man har man tre prov i rad och inte har pluggat ett skit i helgen (jag är cp) så blir det så.. Åh. Aja.

Goodnatt

image127

  My sweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback