Varför SOMNAR JAG HELA TIDEN?

Fan. Denna dag slutade jag 09.45 och jag ligger mycket efter med mitt pluggande inför italienskaprovet och har inte ens börjat läsa en bok som ska vara recenserad på fredag + 20 sidor i engelskabok som ska vara klart på torsdag. Ja iaf, då är det ju perfekt att jag slutar 09.45, så jag får lite tid att läsa lite italienska och läsa lite i engelskaboken och svenskaboken. Men nejdå :) Jag, mitt jävla pucko, sätter mej först vid datorn ett tag, sen äter jag lunch och sen.. sen somnar jag :) och sover bort hela den förbannade dagen. Och nu har jag gjort så mycket som ingenting av det jag skulle behöva göra. Varför SOMNAR JAG HELA TIDEN? Jag börjar bli trött på mej själv. Jag har hamnat i ett tillstånd då jag bara inte ORKAR eller HAR LUST att plugga, hur mycket jag än måste. Visst, man har aldrig lust att plugga men just nu kan jag verkligen inte, hur mycket jag än försöker.

Det är skrattretande när man ska recensera en bok till fredag och inte ens börjat läsa den på tisdag .. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback