Friday

Hela jävla huset är fullt med ungar :S Min syster bjuder hem hela kompisskaran, haha. Trodde hon var sjuk fortf men tydligen inte :D Aja, jag sitter och kollar på resor till Thailand. Vi ska nog dit i vinter och jag VILL VERKLIGEN DIT. Det finns bara ett litet, litet, STORT problem. Åker man till Thailand så är det SPRUTA som gäller. Vilken är väldigt problematiskt. Jag har sprutfobi. Det är en jävla jobbig fobi att ha.. Jag har inte tagit sprutan som alla tog i sexan än, den för påssjuka m.m så snart insjuknar jag väl i det .. Jag kan inte ha bedövning hos tandläkaren, för jag kan ju inte ta spruta i munnen, så får gå hos en specielist. Ohhhh. Haha, när jag, för många år sedan, skulle ta blodprov slutade det med att jag kallade sköterskan hemska hemska saker :P Det var jävligt pinsamt men jag blir helt crazy när nån ska tvinga mej till sånt. Fast blodprov är inte så farligt som spruta. Min största mardröm är ju typ att bli allvarligt sjuk eller ramla o bryta något, för då får man väl ta sprutor? och ha dropp :S Men det värsta vore ju ändå om jag blev diabetiker. Jag  skulle förmodligen döda mej själv :P Men nu måste jag ju iaf ta en spruta om det ska bli nån resa till Thailand. Och det SKA det fan bli, men hur ska detta gå .. Jag säger till mej själv att det inte kan vara så farligt men när det väl kommer till kritan, så JO, det är det. Det är hemskt.

Skulle gå hem från skolan idag och de tog en liiiten länge stund än vad jag hade planerat. Tar vanligtvis 10 minuter ungefär .. Men så fick jag för mej att jag skulle gå lite så jag gick lite här o där och sen hamnade jag på kyrkogården. Vid min farfar och farmors grav. Sen när jag kom hem var jag blöt om fötterna. Tog en timme att komma hem :P Men de va skönt att komma dit iaf, trodde nästan jag hade glömt bort vart graven låg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback