Sommar 07

  • v.26 - Gotland med Felicia
  •  v.27 - Allsång på skansen, förhoppningsvis Bryan Adams (Dream om, hur ska jag komma ner till Kristianstad? Men jag vill, vill, älskar hans låtar och tänk bara summer of 69 live)
  •  v.29 - Danmark med min familj och min morbrors familj
  • 30/07 till 01/08 - Kryssning med Felicia och hennes familj (buffe´ med så mkt vin man vill!)
  • I början på augusti - Grekland med Elin, Johanna och Felicia.
Och emellan allt det där ska vi ligga och steka vid mina grannars pool. De är bortresta i princip hela sommaren. Tullarn, Malmsjön och Farstanäs måste vi också besöka. Sen grönan, krogen, Elins landställe. Gbg skulle vara kul men det är och förblir nog en önskedröm. Men vafan, ska ju göra massa annat :D Nice sommar!

image315

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback