Minnen

Tre minnesbilder:

image256
Påväg hem från Gotland 2004. Med Felicia och hennes familj. Oförglömligt. Öde tofta, Harald & Fredrik, snodda solstolar, 3.5cider, armband, blåsbubblor, spaning på grannarna, cyklande på ostadiga cyklar, attack av skummisar, ''NALLE, HUR GICK DET MED STOPPNINGEN?!'', tjaffs i bilen, garv grav grav och åter garv. Har aldrig haft så kul eller skrattat så mycket på en resa som jag gjorde på denna.

image257
Getryggen. Vi (jag och Felicia) spenderade, mot vår vilja, midsommaren 2004 på mina föräldrars kompisars landställe. Man ser inte så mycket, men där i mitten är det iaf jag och Felicia som står och kramas/deppar. Glömmer aldrig, det sög hårt men ändå gjorde vi det till bäst! På andra sidan sjön lockade fest, vi drömde om att nån skulle komma och hämta oss med båt och ta oss dit. Haha, herregud.. Dyblöt efter båtutflykt, telefonsamtal mitt i natten, kastspökrok i uppblåsbar båt, cpGustav, deppande på loftet, midsommardans.

image258
Haha ja, 2004 säger jag bara.. Att man gick runt såhär. Blodstopp eller vad? It was all about bracelets.


Kommentarer
Postat av: Felicia

underbara och oförglömliga minnen <3

2007-06-04 @ 01:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback