Måndag

Gick till skolan idag, hade naturkunskap i 35 minuter, vad gjorde vi? skrev en utvärdering (alla dessa utvärderingar gör mej gaaaaalen), hon snackade lite skit och sen fick vi sluta. Väntade ett tag, hade engelska. Fick göra utvärdering.. Sen fick vi veta våra betyg. MVG. Jag är väldigt stolt över mej själv faktiskt.. :) Fick sluta mkt för mkt tidigare och fick vänta på italienskan i en timme, men den spenderade vi i datasalen. Sen hade vi italienska, fick göra en utvärdering, blev bjudna på champis och inte mkt mer. Tog väl 10 min. Var 5 pers där typ, dvs vi och 3 till. Sen var klockan 11 ungefär, vi gick hem till mej och hämtade pengar och drog sedan till Moraberg. Köpte mp3 och gick hem. Somnade.. Älskar att jag kan sova utan att få dåligt samvete nu när vi inte har några läxor eller prov kvar!

Funderar starkt på att sätta på en film. Narnia? Men den är skit, fick jag nyss höra. Men kanske ska ge den en chans ändå :P Så goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback