Sthlm

Iförrgår, söndag, dagen efter jag kom hem, så var jag med min käraste vän i Sthlm. Vi käkade litegranna och gick vi runt litegranna. Haha, jag mitt pucko höll på att få min mobil snodd.. Vet inte vad jag tänkte, två tjejer kom fram och frågade om de kunde få låna en mobil.. Och jag säger... JA! Jag förstår inte vad som flög in mej. De såg inte dirket decent ut heller. Haha, räddade situationen genom att komma på världens dåligaste ursäkt. Min mobil hade hakat upp sig! Hahahaha. Ja herregud.. De fattade ju att det inte var sant, men det ger jag blanka fan i, jag är bara glad att de gick sedan istället för att hoppa på mej :D Haha, när vi skulle hem fick vi oss ett litet äventyr då det kom några irakier springande efter oss.. Vi flydde in på seven eleven och lyckades på så sätt skada av oss dem :P Sen åkte vi hem och jag somnade ganska så dirket när jag kom hem, klockan var väl 1 eller nått..


image462 image463
image464 image465
  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback