Hur ska detta gå

Igår var vi ju hos Pontus, vinpimplarkväll, men jag & Felicia körde spritpimpling istället, haha. Funkade precis lika bra. Singstar & TP vart det, och det gick ju rätt bra i båda två :D När alla började bli trötta  hamnade vi i soffan, och samtalsämnet var ''Honda fitta''. Haha, ja, det finns tydligen en bil som heter så. Jag garvade så jag fick ont i kinderna, haha. Vi fick skjuts hem vid två av Gustafff, som ändå skulle hem till Nykvarn.

Idag var jag på stan med mamma. Mådde inge vidare så det var rätt jobbigt, vi skulle fixa konto o skit. Hamnade såklart hos den segaste av alla på banken. Kom ut 4534 år senare och uträttade lite ärenden. Jag köpte en hel del, tror det vart: Hårspännen, leggings, nylonstrumpor, skavsårsplåster, ett par shorts, ett linne, ett armband, ett par örhängen (båda pilgrim), en porslinsask (för mina schmycken), deodorant. Aaaa det var väl det.

Måste verkligen börja packa nu, jag har inte gjort nått ALLS. O vi måste åka och handla frukost och sedan kommer Felicia. Hur ska detta gå... Jag ska upp om 8 timmar... suck. Och jag måste verkligen köpa en ny necessär.

   

   
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback