Helvete

Åh, just nu känns allt verkligen inge bra. Jag blir så jääävla arg. Jag vill ha en mp3, så jag köper en jävla mp3. MEN JAG VILL INTE ATT ALLA MINA LÅTAR SKA GÅ FRÅN ATT SPELAS UPP I WINDOWS MEDIA TILL JÄVLA ''SONIC STAGE''. ÅH, jag vet inte ens vad jag ska göra nu, hur man gör för att de ska komma tillbaka.. Jag är varm som ett jälva cp och fan på bristningsgräsen till att slänga datan i golvet. Jag HATAR sånt här, hur i helvete kan alla låtar på hela datorn bli i ett annat format bara för att jag lägger in några jävla låtar på min nya fittmp3? Kan någon säga mej det? Och hur fan ska jag fixa det? För jag har ingen jävla aning.. och jag vill inte ha fucking sonicstage, JAG VILL HA MEDIAPLAYER. Dumma fitt mp3 och dumma dator. Och dumma mej som inte fattar vad jag ska göra.

Som sagt.. Inget känns vidare bra just nu.

Förövrigt.. Idag har jag haft huvudvärk hela dagen, härligt! Är förkyld också vilket inte gör saken bättre, kan inte andas genom näsan och låter som en skummis när jag snackar. Vädret har varit skit såklart, vad annat förväntar man sig.. Jag mitt pucko var på onoff med mamma och skulle kolla varför mp3n ''inte funkare''. Men den funkade perfekt, det var bara otekniska idioten jag som hade glömt att installera skivan som man får med. (Den jävla skivan som gjorde att alla mina låtar blev sonicstage istället för windows mediaplayer!!) Sen har jag inte gjort mer, kollat på lite bilder från danmark som nog kommer snart. Så snart som jag orkar.. Är så otroligt många. Och samma sak med Gotland; När jag orkar.

Ikväll hade jag tänkt unna mej själv med lite popkorn och en ny film.. Men vettefasen om jag orkar. Ska nog se på 24 om en stund, som har blivit jättedåligt, jobbigt och segt menmen, och sedan kommer jag inte orka se på film. Eller får väl se. Är ju van att lägga mej vid 12 sedan Danmarkveckan. Så blir det med släkten, haha. När man ska upp och göra saker dagen efter..

Just nu längtar jag så otroligt mycket utomlands.. och hoppas att vi får tag i något bra. Hoppas inget krånglar. Det är v. 32 eller runt där som gäller. Grekland, Spanien, Malta, Kroatien, Italien.. Spelar inte så stor roll, bara det är varmt. Men Malta o Spanien lockar mest.. Eller Cypern kanske.

Imorgon åker mamma till Finland.. Det blir pappa som får laga mat alltså. Bådar inte gott...Köttbullar och mackaronet och piråg gissar jag på. Usch. Eller de väl inte så farligt, men íngen riktiga mat direkt. O mackaroner o köttbullar är så smaklöst. Fan att hon åker nu, när jag känner mej sjuk o död. Ingen som kan ta hand om mej.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback