Allsång och Coop forum

Ska skriva lite om Gotland hade jag tänkt men det får bli i ett senare inlägg, det är så fett mycket bilder och orkar inte lägga in dem nu. Vi tog 950 bilder. Man kan ju undra hur vi lyckades med det, men ja.. Kändes som vi fotade allt varje minut så är inte så konstigt, haha. Vårt motto var ''Man måste dokumentera'', haha. En kille trodde att vi skulle sätta in alla bilder i en bok och skriva om varenda bild. ''Vad ska ni skriva om mej?'' Undrade han. Haha. Men det är ju så kuuul och se tillbaka på saker man annars skulle glömt.

Igår var det ju Allsång på skansen! Vi var på plats, jag, Johanna och Felicia. Inte klockan 9 på morgonen som de flesta andra, utan 18.30. Så vi fick inte de bästa platserna. Såg inte mycket (ibland såg jag Anders röda kavaj eller vad det nu var) men hörde ju iaf. Något annat som vi hörde va de mongonas röster som stod bredvid oss. Vi hade otur. Jag klankar verkligen inte ner på mongon, de kan inte hjälpa att de är som de är, att de är sjuka. Men det faktum att de gillade att sjunga eller snarare skrika och hoppa var inte så roligt för vår del. Stackars Felicia, de formligen skrek i hennes öron under hela 2 eller mer timmar. Kan ju säga att det förstörde låtarna lite.. Så hade vi ju kärringen som helt plötsligt grabbar tag i Johanna och säger ''Hur hamnade ni här, STÄLL DEJ BAKOM MEJ'' HUUUUH?!  Blev förbannad och stämningen var en aning förstörd. Ska man på sådana här tillställningar får man väll fan förstå att man inte kan stå på en plats och ha kvar den heeeela tiden. Tycker inte man ska komma om man inte pallar trycket.  Men förutom det tyckte jag det var kul! Bästa var helt klart när Per Gessle sjöng Sommartider <3

När sändningen var slut stannade vi och kollade på lite extranummer men blev besvikna när innte Patrik Isaksson sjöng ensam. Vi ville ju höra ''Hos dej är jag underar''. Sen tog vi båten in till Slussen, gick genom gamla stan och tänkte fika. Hittade inget bra ställe så tog tunnelbanan till Stureplan där vi satte oss på Kofi.

    
   
   
   

Idag segade jag lite på morgonen, såg på ''Harry Potter och hemligheternas kammare''. Tröttnar aldrig på de där filmerna! Är ett troget Harry Potter-fan. Synd bara att min trogne HarryPotterkompanjon Simon inte är hemma under premiären av ''Harry Potter och fenixordern''. Men får väl ta med mej Johanna om hon är på :D

Vid 4 åkte jag med mormor och mamma till Coop eftersom jag skulle lämna tillbaka (observera lämna tillbaka!) två par skor på Skopunkten. Men ja.. jag kom dit och såklart börjar man kika på alla 100tals billiga skor där. Så jag hittade två par nya istället, så det blev att jag bytte. Sen kilade vi över till KappAhl där mamma och mormor skulle kolla. Och jag kollade lite jag med, och provade lite kläder men inget var bra som tuur var. Men köpte ett halsband och ett skärp på rean iaf, för 80 kronor tillsammans. Sist gick vi in till Coop och handlade mat och lite gott ^^,

    
Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback