Godnatt

Halloj. Jag börjar undra om mitt liv kommer gå ut på att försöka hålla mej vaken de kommande veckorna/månaderna. Känns inte som jag orkar med det, allt jag vill göra när jag kommer hem är att lägga mej och blunda. Men det går inte att blunda utan att somna, inte för mej iaf, tydligen. Somnar jag efter skolan kan jag inte somna på natten. Somnar jag inte på natten orkar jag inte gå upp kommande morgon. Jag känner avskyn. Mot skolan och allt som har med den att göra. Usch och fy. Idag har jag iaf misslyckats med att hålla mej vaken. Två gånger. Somnade på håltimmen då Felicia och jag såg på film. Vaknade med 10 minuter kvar till mattelektionen och fick (nästan) springa till skolan. Det var ingen härlig upplevelse. Sen också nyss när jag skulle se på tv. Sov nog inte mer än en timme, max. Jag är hur som helst skittrött fortfarande så det är nog ingen fara. Snart får jag äntligen sova.


Jag ska i alla fall försöka att inte vända på dygnet så förfärligt nästa lov.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback