Deja vu

Halloj. Trodde nästan jag skulle enda up framför datorn ikväll igen men som tur var räddade Johanna och Elin min kväll, och vi åkte till heron och såg på bio :) Deja vu. Den var helt annorlunda än jag hade trott. Eller jag hade inte trott så mycket för jag fattade inte vad den handlade om ens :P Innan jag såg den alltså. Men den var över förväntningarna. Lite svår att förstå på vissa ställen kanske och man skulle aldrig kunna beskriva den för någon, för den va så konstig :P Men men, helt klart godkänd. Känner på mej att det kommer bli en lista här ikväll med, jag är återigen uttråkad. Så är det när man inte kan gå och lägga sig förrän 4, för det är inte förrän då jag kan sova. Skitjobbigt, hur ska det då bli när skolan börjar? :P

Idag är det föresten 3 månader och 12 dagar kvar tills jag fyller 18. Hoppas tiden går snabbt, speciellt tiden i skolan. Jag deppar ihop bara jag tänker på vecka efter vecka i skolan och prov efter prov. Sånna där veckor när man har typ 4 prov och inte hinner göra annat än att plugga :S Känns inte direkt som att man har något liv då. Men det skiter väl lärarna i, de bryr sig fan inte ett skit om oss. Det ända de bryr sig om är att just deras prov är när de vill att de ska vara. Sen att vi har 3 andra prov samma vecka eller till och med samma dag det ger de faan i. Skulle aldrig aldrig aldrig vilja bli lärare. Liksom .. Jag tröttnar på ett ämne när jag har det 3 gånger i veckan. Tänk då lärarna som i princip måste lära ut samma saker hela tiden till nya klasser osv. Fan va tråkigt. Nej jag ska verkligen inte ha något jobb som tråkar ut mej. Vilket betyder  att jag heller inte kan jobba i en affär. Proade med Johanna på ''Polarn och Pyret'' i, vad var det, 7an? Japp .. Efter en jävla dag stod vi där och önskade att veckan var slut. Det var typ aldrig kunder och nästan aldrig något att göra. Jag var så äckligt uttråkad. När Elin och jag proade på Kaffé / Lunchrestaurang året efter var det ju iaf lite bättre. Fanns iaf saker att göra i princip hela tiden och fanns det inte det så fick vi typ sluta. Lunchrushen var kul fast det blev jävligt stressigt och pinsamt när man sprang runt 3 varv och letade efter vem fan det var som skulle ha tacotallriken. Haha. Men det hemskaste med när vi proade på det där kafféet var när vi var tvugna att steka köttfärsen som skulle vara till tacosen. Gud, vi höll på att dö, bokstavligen :P Den luktade så JÄVLA äckligt, det måste vart nån jävla specialkättfärs för den stank utav bara helvete:P Haha, vi turades om att stå och steka och att sitta i fönstret och andas frisk luft. Hahaha. :)

Nu vart jag trött ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback