Bara för att jag har så tråkigt

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Deprimerad, så otroligt uttråkad
Favoritgodis: Jag äter inte godis? (haha vem försöker jag lura) Nä men .. Lakritsflaskor kanske?
Är det något du absolut inte äter: Blodpudding eller andra maträtter gjort av blod :S HJÄRNOR! :P Njurar? Kan man äta det? Alla kroppsdelar skulle jag vilja säga. Men framför allt hjärnor.
Kläder just nu: Mjukisbyxor och t-shirt. Allt svart ;)
Musik just nu: Det är nån låt om flodvågskatastrofen
Vad sa du senast: Mamma sa att hon skullle sova och jag sa okej :P
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:  Tycker alla tidsepoker verkar så tråkiga, eller så har de inte el, telefon osv. Så framtiden isåfall.
Sommarplaner: Förhoppningsvis utomlands någonstans där det är varmt. Kanske Frankrike med Felica och hennes familj men inget bestämt. Gotland hoppas jag:)
Fisk eller badkruka: Mer fisk än badkruka. Men är det kallt kan det ta ett tag att komma i :P
Hur många kuddar sover du med: 4 ^^,
Favoritväder: Antingen sol och vindstilla eller pudersnö och sådär isblå klar himmel.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Dator, mobil och mp3 ;D
Spelar du nåt instrument: Nej har aldrig varit någe vidare musikalisk, har inte ens spelat något instrument som liten vilket nog de flesta gjort. Kan inte ens nått på piano. Och noter är som kinesiska för mej :P
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska, helt klart!
Sparare eller slösare: Hittar ALLTID saker när jag inte har pengar, men typ aldrig när jag har. Jag antar att jag är lite av båda.
Vilka är viktigast för dig: Familj och vänner.
Bästa film: Sett så många så skulle aldrig kunna säga det. Men She's the man va jäkligt bra.
Tror på liv på andra planeter: Haha, jag tror inte på utomjordingar, nej.
Kommer du ihåg din första kärlek: Oja. Det gör väl alla. Eller vadå är det dagiskärlek eller riktig kärlek vi pratar om?
Älskar du henne/honom fortfarande: Beror vi på vilken kärlek vi pratar om .. Är det den ena så nej, är det den andra så ja.
Har du några homosexuella vänner: Nej såvida de fortfarande är inne i garderoben. Säger man inte så, komma ut ur garderoben? :P
Tror du på mirakel: Inte dirket.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja såklart. Kanske inte för killar ^o)
Ser du dig själv som tolerant mot andra: tolerant?
Ser du på kärleken som ett misstag: Förstår inte riktigt frågan men visst, okej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två, INTE fler.
Bio eller promenad: Bio..
Är du kittlig: Jovisst, lite.
Snarkar du? Nej och det är jag glad för :P
Stjärntecken? Vädur
Rädd för insekter? Rädd är jag väl inte men äcklad.
Äckligaste insekten: Usch alla är lika äckliga. Eller kanske inte nyckelpigor.. Eller skalbaggar har jag inte så mycket emot heller.
Största svaghet: Öh ?? .. Rädd för sprutor? Tandläkarfobi också .. Jävligt jobbigt.
Det här är jag bra på: Inget jag kan komma på?
Bästa bok? Läst rätt många men
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna bli osynlig kanske?
Vad vill du jobba som? Ingen aning, har velat bli advokat, journalist, psykolog. Nu vill jag inte bli nått alls längre.
Chips, morötter eller godis? Godis.
Pizza eller hamburgare? Hambugare.
Skriver du dagbok? Nej. Blogg bara?
Har du nån flickvän/pojkvän? Neeej.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nej inget jag planerar iaf.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stökigt. Sen städar jag, och det är städat i ungefär 1 dag (om inte mindre).. Sen blir det stökigt och det tar en månad innan jag orkar städa igen.
Gungar du på stolen? Nej inget jag brukar syssla med.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag SKA göra det och var nästan påväg att göra det med Elin en gång. Fan, varför gjorde vi det inte? :P
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger hand.
Hur är din drömtjej/kille? Elak .. hm.
Hur många syskon har du? en syster och en halvbror som oftast inte räknas eftersom jag aldrig träffat honom.
Vad är du mest rädd för? Att min mamma ska dö. Eller någon annan närstående.
Är du rädd för blod? Var det förut, mycket, men det har gått över.. Inte för att jag tycker det är så fräscht men:P
Saltar du på maten? om det behövs?
Gillar du att sjunga? Bara för mej själv. .Haha, och med Felicia. ;)
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Sam - språk. Fråga mej inte varför..
Anser du att du är stark? Nej vill jag inte påstå :P
Brukar du sola? Ja när det väl är sol i det här jävla landet
Vad gör du om du får hicka? Skyller på mamma :P Jag får ALLTID hicka när jag är med henne? :S Haha.
Röker du? Nej är väl den ända (och Felicia) i Södertälje som inte gör :P
Snusar du? Snusläpp? Usch neeej.
Kaffe, te eller inget? Brukar inte dricka nått av det, men båda funkar.
Har du en besatthet? Nej inte vad jag vet, men jag lider av beslutsångest. Det kan blir rätt läskigt /: Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback