Återigen uttråkad

vad är det för färg på byxorna du har på dig nu?
Det är meningen att de ska vara svarta men jag skulle nog vilja säga gråa
vad lyssnar du på just nu?
Sara Burnett - Forever young
vad gjorde du igår kväll?
Igår var jag bara hemma, men idag var jag på bio :)
vad var det sista du åt?
En ostmacka när jag kom hem från bion. Och sedan litte nötter..
hur är vädret hos dig nu?
Det är natt så jag ser inte så mycket.
den sista personen du talat med i telefon?
Det var Gabbi, fast hon pratade inte hon viskade :P
det första du lägger märke till hos det andra könet?
Det beror väl på. Om den har jättestor näsa så lägger man väl märke till den först antar jag, haha. Men om den har normalstora kroppsdelar så är det nog ögonen och munnen kanske :)
hur mår du idag?
Jag har väl varit lyckligare. Är glad att jag inte satt hemma ikväll igen iaf :D
var befinner du dig just nu?
Hemma i data/gästrummet.
favorit alkoholbaserad dryck?
Smirnoff Ice
favoritsport?
Badminton (stavning?) är helt okej.
hårfärg och ögonfärg?
Blond och gröna-brun-blå-blabla-ögon. Ja det finns lite av varje i dem :P
syskon och deras ålder?
Linda. Hon är 14. Sen har jag ingen aning om hur gammal min halvbrorsa är men han heter Patrik iaf.
senaste filmen du såg?
Deja vu på bion ikväll.
favorit-hobby?
Har ingen sån?
är du för blyg för att bjuda ut någon?
Brukar inte direkt bjuda ut folk, dejter är ute :P
favoritlåt(ar)?
Just nu är det Sara Burnett - Forever young  och Paulina Rubio -Ni Una Sola Palabra
sommar eller vinter?
Sommar är härligt och vinter är mysigt. Fast ingen vinter utan snö!
hur bor du och med vem/vilka?
I Villa med syster, mamma och pappa.
hur ser din musmatta ut?
Den är ful med vågor på. Tror den kom med datan.
vad ska du göra imorgon?
Sova länge. Städa mitt rum om jag orkar. Fast det kommer inte bli av,  men man kan ju allid hoppas.
någon person du saknar?
Farfar ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback