Minnen

Fronda - Rullar fram
Emilia - vad rör det mej
Modern Talking - Brother Louie
Svensk pop - Busslåten


^ De fyra låtarna påminner om Gotland 2004.
Glömmer aldrig den resan, även fast det nästan bara var du och jag så hade vi skitkul. Haha i bilen, det var kaos. När vi träffade killarna. Solglasögonen. Armbandet. Killarna som följde efter och skulle ha våra mobiler. Haha, och vi sa att vi inte hade med oss några mobiler till stranden för ''vem har det liksom?!'' Haha, så ringer min mobil i min väska. HAHAHA. Lyckat .. Det var faktiskt lite creepy. De såg skumma ut. Och när vi cyklade ner till .. ''Tofta centrum'' haha. Vilket består av en parkering och en kiosk. :P Så kunde vi inte cykla på cyklen som vi lånat av de vi bodde hos, för den var så ranglig.


Rihanna - Faithful ~ Gotland 2006. Det var en upplevelse vill jag säga :P Hann hända mycket på några dagar. Synd bara att vi inte var på stranden mer och att det blåste och var molnigt den dagen vi skulle åka till tofta.



Vasco & Millboy feat. Emilia - Det är över nu ~ fest i stugan 2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback