Grattis

Ja .. Idag fyller Felicia år, Grattis.

Idag hade jag två prov. Inget gick speciellt bra. Jag hade varken ork eller lust att plugga tillräckligt till dem.. Matte är så jäva tråkigt. Och svårt.

Är väll inte dirket på dåligt humör .. Men jag är irriterad. På massa saker. Allt och inget. :S Eller jo jag är nog på dåligt humör. För lovet verkar inte så lovande. Eller jag har inte nått att se fram emot direkt. Många ska bort, och här sitter jag .. / vi. Känns rätt ruttet. Min önskan om en sistaminutenresa gick upp i rök för länge sen. Har jag pengar? Nej. Det var väl i princip det som var problemet. Med pengar skulle jag resa så ofta jag kunde. Men jag har 400 kronor. :)

Känns inte som jag har någon lust att gå till skolan imorgon. Fast det har jag väl aldirg, men imorn känns det helt onödigt. Känns som lovet redan har börjat. Men nej, imorn måste man ta sig upp, illamående och gå till skolan i kölden igen. Så får jag reda på att kvällsplanerna kanske inte heller blir av .. Ja, yippie. Aja, får sova hur länge jag vill på lovet också. Vilket iof betyder att jag sover bort hela dagerna och hela lovet men .. Det är väll det lov är till för.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback