Svarthåriga små flickor överallt

Känner mig inte på topp. Men det orkar jag inte bry mig om.. Fikan som skulle äga rum på stan har nu flyttats till hos Johanna. Klockan 4, mums kladdkaka ^^,

Innan det måste jag äta lunch, jag är så dålig på att äta på helgerna så har inte fått i mig något än. Kanske därför jag inte känner mig på topp? Delvis iaf, illamåendet och magontet är nog därför. Halsen skulle ju vara konstigt om det var därför. Att jag känner mig tjock i huvet är nog inte heller därför.

Måste också sminka mig, vara lite social med gästerna (mormor, morfar och mammas kompis) och ta en alvedon. Vill ju inte sitta hemma hos Johanna och känna mej så hängig som jag känner mig nu. Alvedon hjälper väl mot hängighet? Hope so.

Det spökar små the ring/the grudge-flickor med svart hår i mitt huvud. Det var år och dagar sedan jag såg de där filmerna, så jag fattar inte varför. När jag går upp för att borsta tänderna i mörkret på kvällarna, när alla sover, tror jag att jag ska se dem överallt. Tror det började efter att jag såg 1408 på bio för några veckor sedan.  Filmen som Simon varnade mig om att se :P.. Tror det var någon sån svarthårig läskig liten tjej med där också. Fy, det är inge kul.. Blir ju livrädd varje gång jag ska gå ensam i mörkret.
image1235


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback