Suck...........

Åh, jag är så sur.. Har bara lust att gråta.

Imorse gick jag upp även fast jag mådde skit, gick till skolan, hade svenska.. Vi hade bara en halvtimmes lektion, så efter det var det 2 timmar kvar till min nästa lektion. Så jag satte mig och väntade de där två jävla timmarna.. Och när den lektionen väl ska börja visar det sig att han inte är där!!!! Ja, som sagt, hade bara lust att gråta.. Där hade jag suttit i 2 timmar och mått skitdåligt.. Efter lektionen har jag håltimme, så då skulle jag gå hem. Kunde alltså ha gått hem två timmar tidigare än jag gjorde. Legat hemma i min säng istället för att sitta där ensam på en stol och stirra i två timmar. Två timmar är jävligt lång tid när man har tråkigt och mår skit

Nu har jag håltimme 3 timmar frammåt, till halv 3.. Då ere bild.. till 17.00. Orkar inte.. Jag mår fan inge bra. Får se hur jag gör, men känns som jag borde gå, sket i bilden förra veckan. Aja

Nu ska jag äta pasta


Kommentarer
Postat av: Natalie

Varför mår du dåligt? :/

Postat av: Jocke & Robin på datalektion

Vi sa ju att du kunde följa med oss på Redovisning och beskattningslektionen ;) Plus att du tog många bra bilder med min mobil =)

2007-12-10 @ 14:26:01
Postat av: Camilla

Natalie: Sjuk; feber och en hemskt hosta.. Helt slut :(

Jocke & Robin: Haha, ja varför gjorde jag inte det?! Mmm, mästerfotograf ;)

2007-12-10 @ 20:35:33
URL: http://camillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback