Sällskapsspel är roligt

Hallå!

Hemkommen från Johanna. Mysigt vi hade. Närvarande var jag, Felicia, Elin, Sophie, Johanna och Emma. Vi fikade den godaste äppelpajen jag smakat och det blev som vanligt mycket skratt. Skinheadgrannar, skumisar på bussen, cpstörda anonyma kommenterare och stalkers var bara några av samtalsämnena ;) Hahaha.
image1236
Efter ungefär en timme gick Sophie och Emma hem. Då satte vi kvarvarande igång och spela Galenpanna. Haha, måste nog säga att det är en av de roligaste spelen man kan spela. Medförde ett ANTAL skrattattacker. ''Krulltott blir katolik'' eller ''legend dansar hula-hula på ö'' var några av de skumma ledtrådar som sas, haha. Ni lär ju inte  veta vad Galenpanna är förnågot, så jag kan ju förklara. Det är ett sällskapsspel där man ska ha kort på huvudet och på korten står det en plats och en person. Sen ska man med hjälp av ledtrådar ta reda på vad det är för plats och person det är man har på huvudet. Grymt roligt :P.. Spec när man ska ställa snabbfrågor och i panik inte kommer på en enda fråga, haha. Tjejer <3
image1238

Jag lånade Johannas gudomligt sköna.. vad kallas de? tofflor? Snygga!
image1239

Haha, ibland är mina kompisar such retards .. ;) Men jag älskar er ändå!!
image1240
När Johanna skulle äta kom min snälla mamma och hämtade oss och skjutsade hem alla. Fyfan för detta väder alltså. Nu har jag käkat och snart ska jag ringa Sara. Ikväll ska vi; jag, sara, alex, sophie, emma johanna, micke, pontus och deras kompis till Elin. Time for some more sällskapsspel. Jag älskar sällskapsspel. Det är roligt

Ha en trevlig lördagskväll, puss

Kommentarer
Postat av: gigaboost

snygga tofflor ^^

gillar din blogg =) fortsätt skriva

2007-12-02 @ 14:00:22
Postat av: Camilla

Aaaa, de finns på önskelistan :D
Tack så mycket, klart jag ska fortsätta skriva :)

Postat av: Anna

åh, vilken mysig brasa!

2007-12-03 @ 13:02:13
Postat av: Camilla

Anna: Ja, värmande också ;)

2007-12-03 @ 21:22:54
URL: http://camillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback