Onsdag

Idag är det 19 december och 5 dagar kvar till julafton. (För den som inte visste det.. ) Jag är så glad att slippa skolan ett tag, men vill inte att det ska bli imorgon för då har vi provet. Fattar verkligen noll av det man ska kunna, det bådar inte gott. Men har kommit till den punkten då jag inte orkar bry mig längre. Jag.hatar.filosofi. Trodde det kunde vara lite roligt men det visade sig att det var det värsta ämnet någonsin förutom Matte. Så om ni någon gång tänker välja filosofi som ett tillval - GÖR DET INTE! Jag varnar er.

Dagen har varit lika seg som resten av alla skoldagar. Eller den har förresten varit helt okej. Vi åt på stan till lunch.. Det var gott. På idrotten dansade vi juldanser, det var rätt jul iaf att se Felicia flyga när vi dansade ringdans. ;) (hon var sist, ja ni kanske kan föreställa er? ..) Sedan fick vi veta att vi inte behövde ha någon idrott imorgon. = SOVMORGON.  På italienskan som var sista lektionen fick vi tillbaka proven och precis som jag trodde gick det väldigt bra. Får skippa den imorgon också! Vilket betyder att vi har en lektion - filosofi - prov. Sedan avslutning.. Sedan ska jag till doktorn. Har blivit mkt bättre på sjukfronten men ibland kommer det små anfall då jag hostar så jag typ tappar andan. Så ska nog göra ett besök på sjukhuset trots allt, och se om de kan göra något. Inte för att jag förväntar mig så mkt..

Jag ska sova TIDIGT idag. Jag fick fyra ynka timmars sömn inatt.. Inte bra. Godnatt!

image1301


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback