Mardrömmarna börjar avta..

Hehehe.. Det går inge bra med läsande.

Kom och tänka på en sak.. Jag har inte haft en mardröm på väldigt länge. Förrän inatt. Eller jag vet inte man ska kalla det mardröm.. Jag blev rånad. Av en kompis. :S Ingen jag känner på riktigt alltså men i drömmen var det min kompis. Said hette han. Han sa: ''Du får välja, antingen tar jag ditt busskort eller din plånbok!'' Så jag gav honom plånboken.. Men sen kom jag på att busskortet snart går ut, så jag skulle gjort tvärtom, hehe. Och så tänkte jag att nu kan jag inte handla julklappar till alla.. Jag vill kunna tyda drömmar.

Men det är tur att mina mardrömmar nästan har försvinnit iaf. Vill aldrig mer drömma om mammor som dödar sina barn, om mumieliknande lik eller om våldtäkter.

Några mardrömmar jag hade när jag var liten vara att min lillasyster var en av de dumma i ''Kenny starfighter'', att jag fick jättestora fästingar överallt, att jag höll på att kvävas av ''krambollar'' (fråga mig inte vad det är...) och att någon riktade en pistol mot mig så jag var tvungen att röra mig jättesnabbt så att den inte träffade. Haha.. Jag är verkligen en drömmare


Kommentarer
Postat av: Felicia

jag drömde också nåt mardrömsaktigt inatt. jag drömde att pappa tog lovisa och att han kastade saker på mig och mamiiiii. haha

2007-12-04 @ 23:29:36
Postat av: Camilla

Haha, drömmar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback