Måndag

Usch, det har varit en jobbig och ansträngande dag idag. Alla treor i skolan skulle ju julpynta en del av skolan och så skulle det räknas in i poängen om vilka som ska få gå först i studenttåget. Var liv överallt och efter några tappra försök fick vi till det någolunda iaf.. Även fast det var typ sämst. Haha. Orkar inte riktigt bry mig om någon studenttågsplats längre känner jag. Fick huvudvärk nästan direkt och sedan höll den i  sig. Sen blev jag uttmattad som fasiken och ja.. Mot slutet var alla rätt sega. Det slutade 13.00 och vi sulle ha lektion 14.30 men jag & Felicia gick och frågade Fredrik om vi gick gå, och det fick vi..

Var så trött, seg, less och inte alls glad när jag kom hem. Så jag gick direkt ner i mitt rum och la mig under täcket. Iskall var jag.. Snorig. Hostig.. Död. Haha. Skulle ligga och vila lite där tänkte jag men jag somnade och sov i ett antal timmar.. Vaknade upp med en ännu värre huvudvärk än innan. Näst intill migränaktig.. Sen åt jag middag men började bara må illa som bara den. Nu ligger jag här i ett mörkt rum och väntar på att Andra avenyn ska börja.

Usch, vissa dagar är verkligen inte roliga.. 
 
Kan ju glädja mig med att de är en vecka kvar till jul. .Och 14 dagar kar till nyårsafton. Tre dagar kvar till julavslutningen och imorgon börjar jag 14.05.
image1300


Kommentarer
Postat av: Fridah

** ååh taack =) hihi

Postat av: Andrea

vår klass i ett nötskal, hur många syns liksom?

2007-12-19 @ 21:19:53
URL: http://pehs.tjejsajten.se
Postat av: Camilla

Andrea: Haha, precis

2007-12-19 @ 22:51:50
URL: http://camillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback