Helgnatt

Hej hej hej. Kom på att jag hade lust att uppdatera nu. Men förvänta er inget överdrivet roligt. Nu har jag fullkomligt glömt bort vad jag gjrode de senaste dagarna.. Torsdagkväll är som bortblåst. Men igår var jag iaf hemma, låg i sängen hela långa dagen och ''chillade fett'', som en viss person hade sagt. Under dagen samtalade jag lite smått med Felicia och Sebbe och bestämde träff senare på kvällen. Vi åkte till Sebbe och umgicks. Efter några timmar av det så kom Joakim och hämtade upp oss. Roadtrip till statoil. Wehoo. Tillbaka till Sebbe och ''chillade fett''. Haha, nej men vi myste. och drog massa dåliga skämt. osv osv osv.. Mamma var snäll och hämtade oss.

Imorse satte jag klockan på halv 10. Vaknade 11.. Inte konstigt att man försover sig när man är uppe hela jävla natten. Har vänt på dygnet en aning. Borde verkligen sova nu :S.. Jag fick skjuts till stationen på grund av tidsbrist och tog tåget till Sthlm med Felicia. Hade lite mer tur denna gång och hittade både jeans, en tröja, strumpbyxor, ett linne och en kjol. Älskar när man hittar saker!! Köpte present till Johanna också SOM FYLLER ARTON ÅR IDAG (30e). GRATTIS!! Äntligen :)

Haha, det var så lustigt. Tydligen har jag tydligen nån ''Hej jag jobbar på H&m''-vibb. När vi var inne på h&m så kommer först en tant fram o frågar om en tröja finns i svart. Haha, jag svarade nej och gick vidare. Visste ju faktiskt att den inte fanns i svart för det hade jag precis frågat i kassan. Några minuter senare i samma affär kommer en tjej fram o frågar om jag jobbar där. Det har hänt mig förut också, en del gånger. Hm? Haha.

En till lustig sak var... I början av vår sthlms-runda sa Felicia: ''Hoppas vi se någon kändis''. Och gissa vem vi ser om inte den kändaste i hela Sverige? Nej, nu överdrev jag. Vi såg ingen mindre än
Mikael Nyqvist. Det ni. Wow eller hur

Juste, måste nämna också att jag vaknade imorse med en hemsk jävla ryggvärk. Eller det känns som en nerv är i kläm. Så otroligt jobbigt, ni kan ju tänka er att gå en dag i sthlm o prova kläder med det. Var ju rena rama helvetet att prova jeans och så. Usch.. Hur som helst så orkade jag inte röra mig ur fläcken ikväll pga av det, och trötthet, så jag blev hemma och lät Johanna åka ensam till Mårten där ''alla'' var. :( Jag hoppas och ber att det är över imorgon. För jag känner inte riktigt att jag kan ha roligt med den smärtan hela tiden.

Imorgon ja, (idag om man ser datumet). Johannas födelsedag och är bjuden på tjejkväll. Mysigt. Innan det ska jag hinna handla med mamma & Sara och ytterligare innan det ska jag åka till Moraberg med mamma och se på kamera. (som jag ''fick'' i julklapp)

På måndag, nyårsafton, blir det tjejmiddag här eller hos Sara, och efter det feeeest. Såklart.

Sova står på schemat nu.. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback