Fredag..

Ikväll överger alla mig. Typ. Felicia ska till Rasmus.. Min mamma ska på julfest. Johanna & Elin ska till Enhörna. Jag.. ska inte göra något. Ser fram emot kvällen. Att inte göra något är det bästa jag vet. Ensam.. hemma.. med pappa. Jippi! Linda.. vet jag inte vad hon ska göra. Kanske ska tvinga mig på henne ikväll. Alltså, jag är ju sjuk så jag borde ju ta det lungt. Men jag vill inte ta det lungt ensam :( Fast som jag hostar, så ingen vill nog ändå vara med mig. Jag har hostat idag, mest  i eftermiddag, så att jag börjat gråta. Jag har hostat så att det låter som jag har aids. Jag har hostat så att jag nästan spydde. (Jag har inte adis jag lovar). Det har varit en jobbig dag med andra ord.

Funderar på om jag ska sno min syrras tv-spel och spela lite. Det är ju inte allt för underhållande men iaf uppehållande. Om man nu kan säga så.. Inte för att hon har några roliga spel men jag kan nöja mig med CB (förkortat, vet inte hur det stavas, nån kanske fattar vilket spel jag menar. det börjar med crash.. ). Tekken har vi också, men tråkigt att spela själv. Tekken i sig är tråkigt. Tv-spel i sig är också rätt tråkigt. Men CB är rätt okej. Men jag suger på bossarna.. :( Heter det så? .. boss

För övrigt idag.. Vi hade ingen turism så vi började 09.50. Då hade vi relgion. Vi gick igenom några frågor som jag inte ens hade gjort klart så nu har jag bestämt att jag itne ska göra det frivilliga provet. Dvs slutbetyg i religion: VG. Hade hon tänk sig att jag skulle orka med 5 prov på två veckor eller? No way. Nästa vecka har vi tre prov.. Ser fram emot den veckan.

Efter religion skulle vi Nancysluncha. I kön träffade vi Johanna som joinade oss. Trevligt trevligt.. Innan det köpte jag ett paraply förresten. För vi har bara paraplyn som är illröda, har katter på sig, har blommor på sig eller har nalle puh på sig hemma.

Sist hade vi Engelska. Lyssnade på nån gubbes dagbok uppläst på ett band och hade lite förhör på boken. Var dock bara jag och Felicia som hade läst klart.. Guldstjärna till oss. Efter denna lektionen åkte jag & Felicia hem till mig för att spåna lite ;) Vi skulle bestämma handlingen och så, till vår barnbok (projektarbetet). Det ska handla om en igelkott.. Vi velar mellan tre namn som den ska heta. Freddy, Alvin & Ivar.. Om någon har lust kan ni ju säga vilket namn ni skulle vilja läsa om om ni var ett litet barn :D .. Vad boken ska handla om är hemligt. Japp, ingen får sno vår bästsäljaridé. För att spåna bättre gjorde vi varm oboy. Såklart slutade det hela med att mjölken kokade över och det luktade bränt ända ner på stan. Jag har en tendens att ofta koka över saker..

Nu fick jag reda på att Linda ska till jävla Jossan.. :( Dumma unge

image1272

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alvin va nussigt :D! Jag sitter oxå bara hemma ikväll.. slulle vart med mårten men blev inte så..bara så du vet att du är inte ensam om att ha tråkigt ;P haha, idolfinal iaf, alltid nått =)!

2007-12-07 @ 18:43:43
Postat av: Camilla

Aa jag gillar Alvin :) Hahah okej, tur det då :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback