Dan före dopparedan

I detta nu borde jag städa. För om ca 15 minuter kommer Felicia, då ska vi fika och ha oss. Öppna julklappar. Min julklapp är jättefin <3 Tihi. Iaf: Jag borde städa, men det gör jag inte. Jag sitter istället och njuter av julens bästa påhitt: Julskinkan. Finns det något godare vid juletid? Nej. Om jag kunde så skulle jag leva på julskinska och lussebullar året om. Mmmmmmm. Kan inte förstå hur man inte kan tycka om det :|

Oh nej nu måste jag hinna äta upp mackorna, måla naglarna, städa upp i rummet och firra fika på 15 minuter. Ha en mysig fjärde advent. Glöm inte att hjälpa till att pynta granen! (Såvida det inte är gjort redan, men man brukar väl göra det dagen innan? .. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback