27/12

image1319
Idag gjorde vi ett andra försök när det gällde rean. Men denna gång nöjde vi oss med Södertäljes affärer. Blev en lika stor besvikelse som igår, rean SUGER. Jag hittade iaf en tröja på Indiskia. Den var på rea men kostade ändå skjortan. Den var svart. Den var rätt fin. Kanske till nyår?

Vi kikade runt lite till men hittade inget mer, eller Felicia köpte en väska. Så skulle vi precis ta bussen hem när vi mötte William, Sebbe och Johan. Agerade lite rådgivare när det gällde att välja parfym och sedan fick vi skjuts hem, schyrre däär.

Idag har jag bokat Gotland! Känns så skönt att ha det gjort, och att 2an fanns kvar. Vi har också för tredje gången bokat resa för släkten, och för TREDJE gången bokat av. Vi har alltså bokat och avbokat tre resor nu. Den första bokade mamma och min morbror på stan, men det såg för hemsk ut så den avbokade vi. Hittade en ny som verkade bra, men upptäckte att det inte fanns någon luftkonditionering där så den avbokades också. Tredje gången gillt tänkte vi idag och bokade ännu ett hotell. Verkade jättefint, stor pool, nära till stand och centrum. Så visar det sig, såklart, att det ligger nån jävla sump/våtmark precis bredvid som gör att det finns massor med myggor där. Är ju kanske inte så roligt.. Kan nått bli bra för någon gångs skull, snälla??? Nu verkar det som vi kanske ska till kanarieöarna istället, iaf.. Bara jag får värme och sandstrand är jag glad- Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback