24/12

JULAFTON. God jul :)

Har varit en helt okej julafton hittills. Mormor, morfar och Liz (farfars tjej..) kom vid 3tiden då vi fikade och kollade lite Kalle. Morfar klarar inte en stund utan att göra nått så efter fikat blev det lite kortspelande.. Maten var ovaligt god, julskinkan var bäst. Känns ju som man ska vara med gästerna när de är här men jag smitit undan en stund. Var bara tvungen att lägga mig i sängen en stund; jag känner mig helt vimmsig, är helt slut :S Ser lite suddigt ibland också. Nej, jag är definitivt inte frisk ännu. Igårkväll var det inte roligt, pillerna som jag käkar för sjukdomen kan man ju börja må illa av och det var precis vad jag gjorde, big time. Usch.. 

Vi har fått lite godis av mamma & pengar av Liz hittills, resten öppnar vi när Sara o co kommer vid 20.00 ungefär. Snön kom inte men jag har gjort med bästa med att ha persiennerna nere och låtsas som ingenting. Det man inte ser lider man inte av, haha..

Jag är så glad att jag inte är enda barnet. Vet inte hur jag skulle klara såna här dagar utan Linda. Nu kom hon ner med min julklapp och frågade om vi skulle spela tecken. Tihi, PUSSHEJ.
image1317

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback