13 december, Lucia.

Lucia! Har inte blivit något Luciatåg för mig idag dock.. Men jag tror jag klarar mig. Eftersom att skolans Luciatåg ägde rum halv nio imorse och jag började 12.35 så kändes det rätt så onödigt att gå upp tidigt bara för det..

Efter skolan har jag inte gjort så mycket, fikat med mamma.. Städat upp lite i rummet. Det snöade ju förresten lite i eftermiddag! Väldigt väldigt lite men glad är jag ändå! Kanske får vi trots allt snö på julafton?

Lucia när man var lite var ju något helt annat. Luciatåg för föräldrar & på dagis/i skolan, mys mys & åter mys. Men som med allt annat s blir det ju en helt annan sak när man blir äldre.. Tråkigt men sant. Bara att vänta tills man får egna barn som kan göra dagen mysig.
image1292
Finns det inte ljus till alla så tar man en ficklampa ;) Haha, kreativ man är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback