11/12.. jadu

Någon har bestämt sig för att terrorisera mig per telefon. Härligt moget där! Inatt fick jag 4 samtal med dolt nummer och nyss ett. Några nätter tidigare 3 stycken. Och den stackarn ringer och ringer men inget säger han? Är inte det lite onödigt samt slöseri med pengar? Ja jag vet inte, hans problem. Hädan efter sätter jag iaf telefonen på ljuslös & vibrationslös på natten så att jag slipper vakna klockan tre av att någon idiot ska roa sig. Vem fan är uppe klockan tre på en vardag ens?

Idag hade vi möte med Ann, hon gillade vår idé. Sen kom hon med några skitdåliga idér som Felicia och jag snyggt avfärdade. Ann ville att det skulle innehålla mobbning i vår bok. Liksom, kommer inte på fråga. Vilken barnbok handlar om mobbning? Inte vår iaf. Sen hade vi klassförestårndartid. Då kände jag hur jag bara ville avskeda några personer i klassen. (om man ändå kunde det.. ) Även fast de flesta i vår klass har en någolunda bra sammanhållning för tillfället, så finns det en del som bara FÖRSTÖR. När vi nu inför studenten ska samla ihop poäng så att vi får gå längst fram i ledet av alla klasser i  skolan, så finns det dem som säger ''Men jag vill gå längst bak i ledet'' lite sådär trotsigt, superbitchigt och nonchalant. ''Men då kan du ju göra det ensam'' hade jag lust att säga. Och det gjorde jag också. Varför ska de aldrig kunna göra något för vår klass? De ska inte komma på studentskivan, de ska inte vara med på flaket. Liksom..? Sitt hemma och stirra då era tråkiga jävlar. Eller varför ens ta studenten? Hoppa av skolan vetja. Ne, ni gör mig så arg! Att man itne kan ställa upp för andra, det förstår jag inte. Att det ska vara så svårt att komma till skolan med en jävla tomteluva eller så, och lägga kanske 15 kronor så att vi ska kunna pynta lite grann och få lite poäng. Hade det inte varit så att man får poäng för hur många i klassen som är närvarande, så skulle jag SKITIT i er. För jag tycker bara ni är grymt omogna som förstör för alla och inte kan offra er en dag, några timmar. Så otroligt dålig stil.

Jisses, där fick jag ut det där... Men det är fler än jag som är irriterade

Iaf..  Efter mentorstiden hade vi turism, snackade lite med Annis och sen fick vi sluta.. Hemma såg jag Gilmore girls, drack te.. Sen skulle jag plugga litegranna inför proven imorn men då frågade Linda om jag kunde locka hennes hår, så det gjorde jag, snäll som man är.

Hejsvej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback