Vart tog solen vägen?

Det blev en trip till stranden idag (med Sara, Johanna, Sophie och Emma), precis som jag ville! Men ack, inte en lyckad sådan. Vaknade imorse och solen sken, klarblå himmel och gryymt varmt. Det bra vädret höll i sig.. tills vi klev av bussen vid malmsjön. Det gick inte många minuter innan himlen var HELT molnfylld, haha. STACKARS OOOSS. Men vi gjorde det bästa av det hela iaf, badade en gång, simmade ut till en sten en bit ut, bra jobbat tjejer ;) Hihi. Sen låg vi ett tag, lyssade på lite musik och sedan käkade vi. Efter det gav vi upp.. Haha. Då var väl klockan kvart i 2, tog 2bussen hem.  Det alla mest irriterade var ändå att när kom tillbaka till Södertälje var det sol och badväder igen?! Vilken tur man kan ha..

Bestämde att ikväll blir det singstarkväll också, mysigt, jag älskar singstar! Måste bestämma om jag ska ha de sablans stövlarna nu, för om inte så måste jag åka ner på stan right away! Gud vad jobbigt..  Iof sa min älskade bästa mamma att hon skulle betala halva. Och då blire ju bara 200 som jag får betala. Inte så mkt, kanske borde ha kvar dem ;D

Nu: Sminka.

PS. Jag är sugen på popkorn... DS.
PSigen. Igår var det en harkrank i min säng.. DS. (igen)

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback