Tisdag. hej

Idag var jag och Felicia nere på stan. Vi hade planerat att besöka tantaffären bredvid tratten, eftersom Felicia hade sett ett par skor genom fönstret. Från bussen xD Haha, aaa så dit gick vi iaf. Skorna hon hade sett var väl helt okej, men dyra som fan precis som alla andra skor därinne. Men eftersom de hade lite rea kikade hon där och hittade ett par andra snygga skor som hon köpte. Sedan kikade vi lite till och efter det kom jag på att vi var tvugna att inhandla lite till skolstarten, så vi köpte block, pennor och lite sådant skit. En kalender också.. Får se hur mycket den blir använd, brukar inte vara så bra på sådant.

Nu på kvällen tänkte jag ta cyklen till Sara och se på film med henne, Sophie och Jansson men precis när jag skulle åka kom min morbror och lämnade av min pappa så då fick jag skjurre dit, niiice. Fick se hennes nya frilla som var så fin (lugg) men kanske lite för lång, vi funderade båda på hur frisören hade tänkt. Fast hellre för långt än för kort säger jag bara. När Jansson kom såg vi på Linas kvällsbok. Allt som händer när man är femton i en film, haha. Men den är rätt bra tycker jag, rolig. Sen hämtade mamma mej och vi skjutsade hem Sophie.

Imorgon måste jag gå upp vid halv 10, jobbigt. Klockan 11 ska vi nämnligen repa (hahah), då har vi bestämt tid med hon i kyrkan, som ska spela gitarr till vår fina sång. Dopet är om en och en halv vecka, inte mkt tid kvar.. Får se hur det går imorgon, går det skit så skippar vi det hela. Men det ska väl nog gå bra.. Fasar fortf för att sjunga för 86 personer.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback