Schemat

Kom just på hur bra mitt schema egentligen är. Jag går visserligen till 17.10 på måndagar, men annars är det 15.10 på tisdag och resten runt 14.00. Har dessutom två sovmornar vilket jag är så glad över, älskar dem. Har 17 lektioner per vecka denna termin jämfört med förra terminen då jag hade 21. Och matte och naturkunskap är borta, SÅ JÄVLA SKÖNT. Det är bild vi har till klockan 17.10 på måndagar, tror nog inte vi kommer gå hela tiden ut då, vår bildlärare är rätt slapp. Så med tanke på schemat ska det nog bli helt okej den här terminen. Det jobbiga är de tidigare mornarna och alla jävla läxor. Mindre läxor skulle vara så skönt. Men varje lärare tror ju att deras ämne är det enda och vill att man ska prioritera det. De verkar inte fatta att man har MASSA läxor i ALLA ämnen.

Onödigt känns det att ha lunch i två timmer resp. två och en halv på måndag och tisdag. Vad ska man göra då liksom? Dötid..

image640

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback