mmm.

Fick just huvudvärk :( Och då slog det mej! Jag har inte haft det på länge.. Markant länge. Gud vad skönt! Håller jag på att bli normal? De senaste dagarna kanske har varit extra sköna :) Har faktiskt tyckt att de senaste dagarna / veckorna har kännts lite mer som sommarlov än de innan. Kan ju iof bero på vädret. Och känns som man har hittat på en del. Men det beror väl nog också på vädret. Finns alltid mer att göra när det är soligt. Regn förstör allt. Hoppas solen och värmen inte försvinner nu och förstör allt! Kan egentligen inte fatta det.. Sista året kommer nu? Sen då? Sen har man gått ut alla desa jävla år man måste gå i skolan. Visst kommer det nog fler, men inte precis på direkten iaf. Samtidigt som det är helt sjukt och skönt att skolan och gymnasiet är över så vet jag fan inte vad jag ska göra? Varken vad jag vill blir eller sysselsätta mej med tills jag blir det. Det är ju lite läskigt faktiskt.. Har i min ungdom velat bli fotograf, journalist, reseledare, advokat och dagisfröken. Är de jag kommer ihåg iaf. Reseledare skulle ju passa min linje bäst, iaf :P I italien kanske? :D Fan v nice, semester all the time.


Har nog gett upp det där med att se på film med Johanna nu, hon har inte ringt än och nu fick jag ju huvudvärk och så, så.. :( Får bli en annan gång.


Vet inte varför jag ska skriva det här, men skummaste saken hände. Jag hade inte pratat med en person på månader, så drömde jag om den inatt. Så sa den hej på msn idag! Skuuumt värre, är det ödet? Hahah. Det är verkligen ett sammanträffande iaf.


Idag blir det en CSIkväll, såg ett avsnitt nyss och nu kommer ett till snart! Har aldrig sett på det spec mkt men har fastnat på senare tider! Fastnar för allt i tv-väg, får akta mej så jag inte börjar kolla för ALLT på tv.


Men min älskade serietoplista ser iaf ut såhär:
1. OC / One tree hill

2. Prison Break

3. Desperate housewives / What about Brian / Alias


Sen har vi realityserierna:

1. Project runway

2. Top model

3. Idol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback