Mhm, jaså

Blev på dåligt humor nu. Fan. Mamma berättade dessutom att de ska stänga av varmvattnet här, från sju på morgonen till klockan fyra på dagen. Eh? Kunde de inte tagit åtminstone från klockan 10 så man hinner duscha innan. Alltså, jävla skit. Jag som förmodligen ska till Sthlm. Jag måste duscha? Dumma jobbargubbar.

Blev lite nervös nu, ska kolla mitt schema........ Jahapp. Skulle inte 3an vara det året man har så jävla bra schema? En sovmorgon. Fyfan, jag hatar tidiga mornar. Daaaaaamn. Aja. Orkar egentligen inte tänka på skiten än.

Bestämde mej iaf för att ha kvar skorna. Kom på att det  var mamma som gav mej pengar när jag köpte dem, och lämnar jag tillbaka dem är det hon som får dem xD Och det har jag ju ingen glädje av! 

  
Tog en till titt på schemat och insåg att jag hade kollat på schemat för hela året. Kollade bara period A  nu, och måste säga att det ser faktiskt helt okej ut. Två sovmornar iaf, slutar runt två tre dagar och en 16 och... en 17. Har aldrig slutat så sent, tror jag :P Men det är bild då, lär ju få gå tidigare! Vad som är sååå dumt är att två gånger i veckan har vi lunch i 2 respektive 2, 5 timmar. Det är så onödigt. Dötid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback