Måndagskväll


image631
Mötte Felicia runt 20.00 vid bron övanför solvägen. Jag var sen, fy på mej :D

image630
Vi cyklade vidare till donken and ate some icecream. Satt där ett braaa tag och snackade om allt och inget.

image634 image635
Tillslut fick vi nog och hade nästan planerat att cykla hem. Men vi körde en sväng förbi statoil och skulle se om vi träffade nå folk. Folk träffade vi men inga intressanta.. Såå vi bestämde oss för att ta oss till folket. Haha, ja, så vi bestämde oss för att cykla till Lina. Klockan var väl då sisådär 22.30. Jag tänkte ''Min mamma kommer freaka om hon får reda på detta'' och sedan åkte vi! Haha, min mamma är en orolig mamma hon. Men men, vi köpte lite ''proviant'' innan, bestående av en Ramlösa - Skogshallon och en påse halstabletter med honungsmak. Sen började vi vår lilla trip till vår kära vän söder, slödder, luddet, christoffer. Haha. Det skulle ju bli en överraskning men jag tror han började misstänka lite vad som väntade när vi smsade ''Nej fan, du får inte gå och lägga dej! Vi har en överraskning, den är snart framme!''

image633
Och äntligen var vi framme hos vår kära vän. Men såklart åkte vi fel innan vi träffade honom. Inte lätt när vägvetaren själv åker fel, haha. (vägvetaren = felicia) Men jag ska inte säga något, utan henne hade jag nog inte överlevt. När vi kom till affären ringde vi iaf Söder och han vägvisade oss så duktigt till någon fotbollsplan och kom sedan ut till oss. Tuuur, annars hade det hela varit lite förgäves. Vi snackade i sisådär en timme och behav oss sedan hemmåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback