I veckan

Det har varit rätt så fullt upp de senaste dagarna, och såklart har kameran varit med heeela tiden. Det blir en jävla massa bilder alltså, min dator börjar bli överfull :P Känner nu såhär i slutet på veckan att man är lite sliten och idag ska jag verkligen ta det lungt. Mamma åkte till taxinge med Saras mamma, de frågade om vi ville följa med, men det hoppade jag. Måste erkänna att det blev lite för hårt igår. Kan inte säga att jag är bakis, men känner hela tiden att jag är nära illamåendet. Men jaaaa. Så ere. Så idag.. ska jag ta det lungt. Är  verkligen helt utpumpad känner jag. Ska se på reprisen av What about Brian och sedan ikväll någon film eller så! En vecka kvar till skolan börjar nu.. Känns rätt så skumt, har nog inte fattat det ännu. Stackars dem som börjar nu på tisdag eller torsdag! Fy.. Aja, ett år kvar att ta sig igenom. Then it's over. Fan va skönt, och fan vad jag längtar till studenten.

Veckan har väl sett ut såhär:

Måndag: Cyklade till brunnsäng och gick ut med kusins hundar med Sara.. Käkade sedan hos dem och sedan spelade vi minigolf. Skjutsade Sara till Sophie och skulle sedan se på film med Johanna men det blev inget av.

Tidag: Jag, Sara, Johanna. Sophie och Emma åkte till stranden, men molnen kom och vi åkte hem ganska tidigt. Vi bestämde oss för en Singstarkväll men vädret var för fint, så vi cyklade istället ner på stan och mötte killarna och några köpte lite glass och så. De hade båt, så de åkte till Östertälje och vi tjejer cyklade. Min cykel dog där ett tag, kedjan hoppade men jag fixade skiten :D På kuppen fick jag olja på både min vita väska och mitt vita linne :( Inge kul. Mårten åkte med oss ut med båten till en lite strand vid Hall ungefär, där alla andra killarna redan var. En brasa gjordes (All credit åt Sara och Mårten där) och vi hade mys. När vi åkte hem hade ingen lust att vänta på att få åka andra vändan med båten (Vi var ju så många) så alla åkte med tillbaka till Östertälje. Var en upplevelse :D Trodde vi skulle sjunka :|

   
   
   
       
        

Onsdag: Gick upp någolunda tidigt för att åka till Felicia och duscha (varmvattnet var avstängt här hemma) och sedan behav vi oss till Sthlm. Vi blev båda helt deppiga där ett tag då varken hon eller jag hittade något att köpa, men slutade iaf med att jag köpte en tjocktröja och ett svart, ett rosa och ett silvrigt linne. Gick en hel del pengar /: Vi åkte hem och käkade och sedan till Johanna, Singstarkväll! :D Med Sara, Emma, Sophie, Johanna och Felicia. Efter vårt fina kvittrande drog Felicia hem och resten av oss gick till Shell och köpte chirre och cola. Sen tillbaka till Johanna och såg på Underbara älskade. Den var rätt sorglig men kunde av någon anledning inte få ut en enda tår, haha. Kan det var för att jag hade linserna i? Eller för att jag hade så ont i huvet? Nått av det var det nog. Men det bästa med filmen var helt klart Anastasios soulis :D Älskar den skådespelaren.

   

Torsdag: Jag städade lite på dagen och lite efter 5 kom Sara. Vid 6 åkte vi ner på stan och käkade på Nancys som verkligen var grymt gott, vi åt potatisgratäng och kyckling. Där hade jag verkligen missat något! Har typ käkat där en gång, var nån sallad med pasta och jag var inte så imponerad. Sedan gick vi och hämtade ut biljetterna till bion, Harry Potter skulle vi gå på .. Mamma bjöd ;) Haha, eller iaf häften. Den var väl typ som de andra filmerna. Efter filmen hämtade mamma oss och vi åkte hem till Sara, hon packade lite saker eftersom hon skulle sova här. Sedan åkte vi hit och på vägen hämtade vi Sophie, jag gjorde mej iordning och sedan hämtade vi Johanna (haha stackars mammaaaaa, taxiii) och sedan till Schotte, där det var party partyyy. Hade väldigt trevligt :) Blev rät tidigt, kom hem någon gång vid halv 3. Vi slocknade ganska direkt.

   
    
    
    
    
   
   
   
   
  

Fredag: Vi tog bussen till Brunnsäng och gick ut med hundarna. Såg världens största larv :O Ok inte världens, men faktiskt den största jag sett live i sverige. Borträknat typ på zoo och så.. Finns det ens larver där? :S Kanske till att mata djuren med xD Haha, den va rät cool, röd och tog sig fram väldigt snabbt. Efter larvupplevelsen gick vi tillbaka och fikade med Jenny och alla. Mamma kom också.. Åkte hem med henne. En timme senare cyklade jag och pappa tillbaka och grillade där. Oxfilé :D Ja, sedan cyklade jag och Sara hemmåt, men hon cyklade till Sophie. Jag cyklade hem och låg i min säng resten av kvällen, var trött redan vid 8 men somnade inet förrän halv 3 :S 

    

Lördag: Alla (Sara med familj, Jenny med familj + mormor och morfar) kom och fikade.. Vi bestämde allt med dopet och så. Så nu är det alltså bestämt. Jag, Sara och Linda ska sjunga på Wilmers dop. Haha, vad har jag gett mej in på? Sara?!?!? Herregud :P Men jag tänkte, visst.. Sjunga inför sisådär 30-40, högst 50 pers kan jag väl klara. Men nej.. Då får jag redan på hur många som verkligen är bjudna. 86.. Haha, herregud. Vi ska sjunga för nästan 100 pers?! Får hjärtklappning bara av att tänka på det. Så någon gång nästa vecka ska vi träna litegranna med hon som jobbar i kyrkan och som ska spela gitarr. ''Du är det finaste jag vet'' ska vi sjunga.
Alla drog hem efter fikat och vi käkade middag. Sedan drog jag och Johanna till Johan och förkrökade lite. Träffade deras morbrors hund som var världens gulligaste och hade världens gulligaste namn... Milla! :D Haha. Kändes connectionen :P Vi tog bussen till Schotte någon gång efter 11. Där var lite folk men som vanligt gick tiden skitsnabbt. Blev rätt tidigt denna gång också, kom hem vid två.

   
   
    
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback