En av alla sega dagar

Skoldagen idag var kort (både sovmorgon och slutade nogolunda tidigt) men kändes seg och lång.  Har snart gått en skolvecka men känns redan som att vi har gått flera veckor. Känns rätt hopplöst.. Men man får väl glädja sig med att det är sista året. Och med helgerna! Är ju fredag imorgon, skönt. Denna helg blir nog skojig :)

När jag kom hem från skolan somnade jag som vanligt. Grymt jobbigt att vakna efter att man har somnat med linserna på, man ser helt grumligt. Brukar vara helt seg (konstigt) + ha ont i munnen av någon anledning också. Skulle jag få en önskan, skulle jag önska att jag fick normal syn. Hatar att vara ett jävla cphandikapp. Fastän jag faktiskt har börjat vänja mej lite med linserna, plus att jag har blivit bäst på att sätta i dem. Haha, kunde ta upp till 20 min förut, nu går det på 2 höst!

Snart sovdags, godnatt

image669


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback