Torsdag

Usch.. Sitter o gör spanskan, som ska vara klar till imorgon. Det går inte så bra, jag känner mej helt seg i huvudet och jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Just nu känns det som jag inte kan någon spanska alls! Not goood. Men imorgon är det inga lektioner, skönt. Och skönt också med sovmorgon. Jag mår verkligen skit av att gå upp tidigt.

Sitter och kollar på Jerry Springer show. Haha, det är alltid så kul för det blir alltid värsta fighterna! Nyss vad det typ en tjej som nästan bet av en annans finger :D och sedan kom en annan tjej in och attackerar samma tjej med sin klacksko, haha! Och fyfan va skabbiga alla i den showen är alltså. :P

Ne men ska nog sova nu.. Kom fan på nu också att jag har glömt att äta middag :( Det kurrar i magen. Men godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback