Tisdag

Jag är vädligt trött. Kände jag nu.. Är van vid att gå hem och lägga mej i sängen efter skolan och kolla på tv m.m och bara slappa. Men idag har jag varit på stan, sen hemma, sen stan och sen hem igen, med Felicia. Slutade vid halv 1. Gick då ner på stan i solen, gud va varmt det var. Vi kvävdes lite. Det var meningen att jag skulle klippa mej. jag fick en liten impuls i skolan. Ja, en sådan jag fick för 3 år sedan när jag färgade håret svart och klippte lugg. Denna impuls var också att klippa mej och färga hårtet. Men denna gång bara klippa lite, eller klippa bort det fula risiga längst ner, och färga blondare. Det var tanken. Så när vi kom ner på stan hade jag lite för lite pengar. Felicia köpte en present åt mej, ett hjärthalsband, suuperfint. Sen åkte vi hem till mej för att hämta mer pengar till klippning och toning. Sprang till bussen igen men missade den. Satt där i solen och kvävdes lite mer, det var värre (bättre?) än sommarvärme. Eller alltså varmare än på sommaren, typ. Sen åkte vi ner, jag köpte en present till henne, väldigt försenad. Sthlm boogie, tror jag den hette? Sen gick vi till frisörsalongen och jag satte mej för att ja, rent utsagt avrättas :D Eller mitt hår blev, det blev 8549858 ggr kortare än jag hade tänkt. Men jag hoppas mitt hår växer snabbt! Men så det vart totalt misslyckat iaf, inte hemskt kanske, men misslyckat. En aning för kort för att jag ska känna mej bekväm i det. Ja efteråt gick vi iaf och köpte hårfärg. Vaniljblond, hette den. Andra misslyckandet för idag. Var meningen att mitt hår skulle bli ljusare blont, men det blev mörkare. Förjävligt va fel det kan gå.. Dumma färg. :S Jag hatar misslyckanden. Så nu iaf är min hårfärg fulare än förut. Jag vill ha tillbaka min riktiga :( Den hade iaf några fina ljusblonda slingor i sig, nu är allt bara mörkblont. Hårfärg, DET STOD ATT DET SKULLE BLI LJUSBLONT. Nej, jag blir besviken. Jag vill inte ha den här hårfärgen.

Var ett tag sen jag skrev här, så här kommer se senaste dagarna:

Fredag:
Hade släktfest! Det kom runt 25 pers och det var trevligt. Fick en massa fint: Oc-boxen säsong tre, pengar, kläder, presentkort på h&m, halsband. Min kusin hjälpte mej att få igång det trådlösa internet! Det var bra, för det skulle jag nog aldrig klarat själv. Vi (kusinerna) kollade på talang 2007. Tycker det är rätt coolt att se :D Sen drog alla rätt tidigt, alla var trötta efter jobb/skolan. Såg på en film och sov sedan..

Lördag:
Segade i sängen ett tag, åt frukost och åkte och handlade med mamma. Köpte massa gott och maten till middagen jag skulle ha på kvällen. Kom hem, såg på OC och seeegare. Skulle laga matan själv, eftersom mamma och pappa skulle bort på fest rätt tidigt. Jag segade lite för länge och blev lite sen. Johanna, Elin och Felicia kom och vi åt gooott. Fläskfilé och pommes frites, som jag hade lyckats ganska bra med om jag får säga det själv ;D Vi hade vädligt trevligt och mys :) Blev en väldans massa bilder tagna! Vid halv elva (efter att ha pimplat vin i några timmar, haha + smirre + cider) drog vi till Åsa som fyllde 18 och hade fest. De va fett kul, för man kände igen så många :D Var en vädlgit lyckad kväll. Efterlyser fler sådana. Gick hem med Elin, Johanna, Johan, David och Johnny vid 3 någongång och sen somnade jag rätt så snabbt om jag kommer ihåg rätt.

Söndag:
Kommer inte ihåg vad jag gjorde, så det var nog inget speciellt. Såg OC på kvällen iaf :D

Måndag:
Var i skolan, hem o sov ett tag, tränade, såg prison break.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback