Tisdag

Fan va skönt. 4 lektioner av 5 är inställda på torsdag, så jag tänker ju knappast gå på italienskan då. En dag kvar till lovet nu, då :D Fast jag kan ju säga att jag inte ens kan hälften av det man ska kunna på svenskaprovet imorn, men jag orkar ärligt inte bry mej .. ´Känner ofta så innan lov, orkar inte BRY mej jag vill bara ha lov.

Dagen:
Hade matte, var faktiskt inte så hemskt, det var så väldigt lätt det vi gjorde: Pythagoras sats. Håltimme, och sedan spanska. Den var inte heller så farlig, vi gjorde nån övning och sedan såg vi klart på filmen som vi höll på att se. Vi åt lunch sen, eller jag åt lite fil och ett äpple. Och sen hade vi datakunskap. Gjorde två upgifter, inget svårt direkt, som vanligt. Klassföreståndartid var det sen, vi gick lite information och sen fick hälften (däribland jag) gå.

Jag gick hem, skulle ta fram svenskan och läsa lite. Klarade väl mej i ungefär 10 minuter högst, sen somnade jag, när klockan var 13.30, över bordet. Vaknade till och förflyttade mej till soffan. Sov till 1.715 .. Hur ska jag somna ikväll, haha? :P Ja sen har jag iaf gjort lite svenska, men som sagt så kan jag inte mycket. Syndsynd. Sen har jag iaf sett på Desperate Housewives och nu är jag här. Ska snart se på Am. Idol ..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback