Söndag kväll

Är såå förkyld! Eller, jag tror jag är allergisk, men det är väldigt jobbigt. Det svider i min näsa. Har suttit ute på altanen i soolen i princip hela eftermiddagen, läst på till provet. Gick in när jag såg en mygga :P Myggor är faktiskt en av mina stora mardrömmar, efter förra sommaren .. Varje kväll när jag skulle sova var det myggor i mitt rum som surrade i mina öron så jag trodde de skulle flyga in i dem! Hemskt, jag hade världens problem med att sova, så fick jag sova med öronproppar så att jag inte hörde surrandet men då låg jag och inbillade mej att de satt och sög blod någonstans på mej istället, och då kunde jag inte sova för det! Iår är tydligen allt stort :S Ja, humlorna är gigantiska och även så myggorna. Gud vad hemskt .. Har inget emot humlor så länge de inte bränner mej, men gigantiska myggor? Ryser bara jag tänker på det. Hoppas inte det där stora gäller även getingarna. Getingarna är värre än myggorna, för det gör så satans ont att bli stucken. Och getingarna förstör ju en trevlig middag eller fika genom sin närvaro! Kan inte sitta och äta med massa getingar brrr'andes (:P) runt mitt huvud. Ska se på film om 20 minuter, hade jag tänkt. The day after tomorrow kommer på 3an. Har sett den förut, men kommer inte ihåg så mycket.



Några (dåliga) bilder från Elins tjejmiddag:

    
   



Mysbrasan från i fredags, Udden




Sommaar

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback