Pain in ma head

Idag har jag varit i moraberg. Kollade på mp3 och lite på data.. Tycker det finns jäkligt dåligt med mp3er :S Men jag kollade lite iaf och hittade en som får duga.. Man har ju den trots allt i fickan nästan hela tiden, så det viktigaste är väl att det är bra minne och att den inte är så stor. Den som jag kollade på kostade inte allt för mycket heller, 1100 ungefär. Så det blir nog den..

Har en hemsk huvudvärk nu.. Hade det igår också, vad är det här :( Blir nog sova snart för jag orkar inte med att vara uppe när jag har såhär ont. Imorn blir det ner på stan och köpa present till Elin som ska ha middag på kvällen sen. :) Så får jag väl se om jag hittar nått till Linda också.. Fast har ingen lust att köpa någon present till henne just nu faktiskt, är sur på na. Fattar inte hur det kan vara nått fel på datorn varje gång hon har haft den. Det är alltid nått fel och jag får alltid starta om den. Det är så jävla irriterande. Hon tar väl emot massa virus som hon brukar göra.. Kan man inte använda en data utan att den blir helt konstig så tycker jag man kan låta bli. Det må låta krävande men just nu känner jag att jag bryter ihop om jag inte får det jag har önskat mej i födelsedagspresent.. Är så otroligt trött på att inte kunna sitta vid datan när jag vill och att den krånglar så fort hon har haft den. Och så är jag trött på det här rummet, den här stolen som är så jävla hård och ja.

Ne borde sova nu, huvudet värker.. Hoppas jag inte har huvudvärk imorgon :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback