Ibland

Jag är trött och jag är deppad. Och just nu känns inget nå vidare bra. Den här dagen var den sämsta på länge. Va länge sen jag mådde såhär.  Bläää. Och jag har varit helt snäsig mot lärarna hela dagen, inte bra. Hoppas de fattade att jag bara hade en dålig dag. Var så otroligt trött, irriterade o allt vare va imorse. Ett tag kändes de bara som jag ville gråta :S Måste verkligen börja sova mer om nätterna. Sen är jag deprimerade för att jag slängde ju min digitalkamera i golvet i helgen. Den gick sönder och att laga den kommer kosta lika mycket pengar som att köpa en ny. Men jag måste ju ha en kamera i sommer?! Jag panikar lite. Varför kan jag inte bara vara lite försiktig?!?! Ibland hatar jag mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback