Hälsans stig, Sthlm och Galtholmen

Dagen började med att jag blev så sen så jag var tvungen att ta bussen ner till skolan. Patetiskt, jag vet :D Men jag kunde ju inte komma försent, vi skulle ju på promenad med klassen, de skulle gått ifrån mej! Vi skulle gå hälsans stig, hade våra klassföreståndare bestämt. Va synd för dem att de inte visste var hälsans stig gick då. När vi kom till första vägskälet, så är det en skylt som pekar på en stig. Så säger Felicia och jag att det är dit man ska gå! Men nej, vår klass (förutom Jocke) och våra klassföreståndare säger att man ska gå en annan väg. Ingen fattar att vi gick fel, fan va sura vi blev. Efter 500 meter ger de med sig att de hade fel. Jävla töntar. Så vi går på måfå på en väg och sen hittar vi äntligen tillbaka till hälsans jävla stig. Vi gick längst kanalen till maren där Spju2 satt, dvs Johanna :D Sen fick vi sluta.

Jag och Felicia drog till Sthlm. Johanna skulle med men hann inte för hon skulle jobba :( Hittade en jävla massa saker i Sthlm. Kommer jag ihåg rätt så inhandlade jag: 5 linnen, en tubtop(också linne, men), ett par shorts, en kofta, en typ klänning, en väska, en hårspray och ett puder ;D En en present till Felicia också, ett armband. :)

Drog hem, kollade på talang 2007 :D Sen kom Felicia o sen Johanna. Sen kom Elin :P Var meningen att vi skulle se en film men det vart massa skitsnacka och en jävla masa garv istället :P Och lite (mkt lite) planering inför valborg. Tror inte att vi riktigt kom fram till något alls, men :P Att båten ut till Galtholmen går klockan 9, iaf, och att vi då måste åka hemifrån typ 6. Oh my, im dead.

Nu ska jag se på OC!


Kommentarer
Postat av: Johanna

...Men kul hade vi :) <3 och ön heter galtholmen :P

Postat av: Johanna

och ön heter galtholmen :P

2007-04-28 @ 15:27:20
URL: http://johannaottilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback