Glad påsk

Jag tycker faktiskt att du kan komma hem nu Felicia .. Jag har ju en massa att berätta för dej! Eller en del, iaf .. Så kom nuu, catch a plane and come home!

Igår var jag ute med Simon mfl, jag höll ärligt på att frysa ihjäl. I alla fall om händerna .. Jag fattar inte varför det jämt är mina händer som får ta stryk, jag kände inte av dem och de gjorde så fruktansvärt ont. Så frågar jag Jeppe i stoty sett hela kvällen om jag kan få låna hans vantar, eller i alla fall EN, men nej .. Så efter ett tag, vad tror ni han gör, jo, han ger varsin vante till Simon och Jocke :( Mmm, det tog hårt, ska ni veta! Men Jocke är så svag, så jag tog vanten av honom! Ni fattar inte hur skönt det var, jag KÄNDE min hand igen. Trodde nästan jag skulle få amputera dem där ett tag .. Sen efter tre år ute i kylan så gick vi in till Matte och såg på Hitch, eller jag hann inte kolla klart, men har sett den förut och den är  väldigt bra! Mattes källare var hemsökt också, av myror! Jag tänkte, så farligt kan det väl inte vara .. Ändå tills jag tog upp min mobil (jag var ensam där nere då, de andra hade gått ut och rökt) och över displayen kilar en myra! Jag fick en mindre hjärtattack och sprang upp till de andra :P Jag tycker väl inte myror är farliga i sig dirket, men när de är på en eller springer omkring snabbt är det rätt snuskigt :P Sen iaf fick jag skjuts hem av min kära mor, tog en macka hemma och såg lite på parlamentet. Pratade lite i telefon och sedan slocknade jag .. Ikväll blir det påskmiddag med släkten och så ska vi väl ta och se på The Holiday, som vi hyrde iförrgår.

Nu kommer släkten! Gotta gooo.. Felicia <3

Just det, GLAD PÅSK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback