For all I care

Jag är så otroligt trött. Tröttheten bara slog till, nyss. Jag försöker plugga men mitt huvud är huur segt som helst och min kropp vill bara lägga sig ner över tangentbordet och somna. Men det skulle ju knappast vara nå bra.. Orkar inte sitta där på min födelsedag och inte ha pluggat någonting, så måste göra det nu så jag slippere på födelsedagen! Ska träna om en och en halvtimme... Döda mej nån. Jag orkar knappt sitta rakt upp och nu ska jag sitta på en cykel och trampa järnet i en timme.. Längtar redan till avslappningen! :D Nej men ja.. skärpning med träningen nu, två månader kvar till sommaren.  Ska inte äta nå mer skräpmat tills sommarlovet, nu! ...... (a) Haha, in my dreams.. Död åt skräpmat. Nej måste återgå till boken nu. Bara 4665 sidor kvar :)

Imorn är det en kort dag, skönt, men jag längtar inte hem till körkortsteroriboken ändå så kunde lika gärna varit en lång dag for all I care... Men, det är ju faktiskt lite intressant att läsa om landsvägskörning. Not. Nej, det måste vara det tråkigaste jag har läst om någonsin. Nästa kapitel om bilen lär juuu vara way more funny! Hör ni ironin :)

I helgen blir det feest (haha släktfest) och middag, förhoppningsvis. Jag fyller år om 3 dagar, oj :O Jag undrar hur många gånger jag har tänkt och sagt att jag längtar tills jag fyller 18. Och nu gör jag det, om 3 dagar. Slipper man tjata om det i fortsättningen då :D Fast jag vill hellre vara 20. Fast någon sa att efter 20 har man inga fler födelsedagar att se fram emot.. Så jag kan väl nöja mej med att vara 18 ett tag, då.

Prison Break och 24 väntar efter träningen! Och sedan får jag äntligen soooova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback